Комісія з питань Громадського бюджету
Комісія – постійно діючий орган, створений розпорядженням селищного голови, що організовує та координує впровадження та реалізацію громадського бюджету в Скороходівській селищній територіальній громаді. До складу Комісії входить не більше 20 осіб, що складаються з числа представників виконавчого комітету Скороходіської селищної ради, депутатів Скороходівської селищної ради та представників громадськості з різних сфер життєдіяльності громади: бізнесу, освіти, медицини, комунальних господарств, представники громадських формувань чи організацій Скороходівської селищної територіальної громади.
Повноваження Комісії:
- координувати процес здійснення та функціонування та реалізації громадського бюджету;
- здійснювати перевірку поданих проєктних пропозицій після розгляду проєктів відділом економічного розвитку та інвестиційної діяльності виконавчого комітету Скороходівської селищної ради;
- надавати висновки та рекомендації, щодо проєктів поданих для фінансування громадським бюджетом;
- готувати висновки щодо прийняття проєктів до голосування та затверджувати перелік проєктів, допущених до голосування;
- розгляд проблемних питань, скарг та порушень, що виникають в процесі реалізації громадського бюджету;
- визначати критерії проведення перевірок голосів та авторів за необхідністю;
- забезпечувати дотримання вимог цього Положення та вносити пропозиції щодо зміни будь-яких пунктів цього Положення з метою попередження та уникнення порушень умов Положення;
- ухвалювати рішення щодо переліку проєктів-переможців та відповідальних за їх реалізацію структурних підрозділів;
- розглядати інформацію про стан реалізації проєктів-переможців у рамках громадського бюджету;