Звернення начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області щодо популяризації електронних сервісів Фонду і залучення до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери всіх надавачів послуг Полтавщини.
-
Шановні керівники територіальних громад Полтавщини!
З 1 грудня 2022 року нас об’єднала спільна турбота – підтримка найбільш вразливих верств населення регіону шляхом своєчасного та якісного призначення житлових субсидій та пільг.
Від імені керівництва Головного управління висловлюю вам вдячність за допомогу в реалізації урядових програм, спрямованих на відновлення економічного потенціалу країни.
Із задоволенням хочу повідомити, що, незважаючи на повномасштабну війну і фінансово-економічні проблеми, соціальна сфера України дедалі цифровізується. Наразі перед державою стоїть завдання запровадити цифрові інструменти контролю за процесами надання соціальних послуг. З цією метою у Єдиній інформаційній системі соціальної сфери створена нова підсистема – Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг, який нині впроваджується в усіх областях України.
Які можливості відкриватиме Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг? Перш за все ця система дозволить забезпечити контроль у сфері надання соціальних послуг і зручність в їх дистанційному отриманні.
Отже, сьогодні працівникам Пенсійного фонду України вкрай необхідна допомога територіальних громад задля збереження соціальної рівноваги в області та для ефективного наповнення Реєстру. Саме органи місцевого самоврядування під час війни відіграють вирішальну роль в українському опорі та докладають великих зусиль для виконання щоденних завдань, забезпечуючи належне функціонування системи публічних послуг.
У числі іншого в зоні уваги територіальних громад перебувають і надавачі житлово-комунальних послуг, від яких багато в чому залежить успішна робота із призначення пільг та субсидій.
У рамках сучасних інформаційних технологій надавачі комунальних послуг, управителі багатоквартирних будинків, об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), яких на Полтавщині налічується 671, повинні зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua). Цей процес відбувається під супроводом профільного підрозділу Головного управління – управління інформаційних систем та електронних реєстрів.
Як свідчить аналіз, на вебпорталі Фонду створені особисті кабінети надавачів житлових субсидій та пільг для 433 юридичних осіб нашої області. Відмовились від реєстрації 4 надавача, решта 234 юридичні особи не надали до Головного управління документи для реєстрації. Окрім того, зафіксовані випадки, коли зареєстровані надавачі послуг не користуються створеним електронним кабінетом.
Ми очікуємо вашої підтримки, сприяння і впливу на всі зазначені підприємства і установи. Цей вплив полягатиме у тому, щоб всі вони якнайшвидше надали необхідні дані Головному управлінню, пройшли реєстрацію та розпочали оперативний обмін інформацією з питань призначення та виплати житлових субсидій і пільг.
Нагадуємо, що єдиним шляхом реєстрації надавача послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду є електронне звернення установи-надавача до Головного управління і надання такої інформації:
-
назва підприємства;
-
код ЄДРПОУ;
-
прізвище відповідальної особи;
-
відомості про її службовий кваліфікований електронний підпис із зазначенням центру сертифікації, який його надав, та кінцевим терміном дії сертифікату.
Лише після реєстрації в електронному кабінеті надавача послуг щоденно буде вивантажуватися інформація про нових отримувачів житлових субсидій і пільг для внесення відповідних розрахункових даних надавачем послуги, а також здійснюватися перевірка існуючих отримувачів послуг на предмет достовірності даних та розрахунків.
Усвідомлюючи, що на місцевому самоврядуванні наразі дуже велике навантаження, працівники Пенсійного фонду сподіваються, що активні комунікації на рівні громад дозволять зробити процес більш цифровізованим і контрольованим, у повній мірі залучити до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери всіх надавачів послуг Полтавщини, що значно підвищить ефективність процесу одержання громадянами житлових субсидій та пільг.
З повагою від імені колективу
начальник Головного управління
Пенсійного фонду України в Полтавській області
Володимир Тараторін